Top Ten Türkiye

GÜNCEL FIRSATLARDAN YARARLANMAK İÇİN TAKİPTE KALIN!
Mağaza

Sıkça Sorulan Sorular

01. ÜYELİK

topten.com.tr’den “ÜYE OL” linkine tıklayarak ve üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

topten.com.tr üyeleri bir çok avantajdan faydalanıyor:

  • Beğendiğiniz ürünleri istediğiniz özelliklere göre hızlıca filtreleyip sepetinize ekleyebilirsiniz.
  • Siparişlerinizin durumu hakkında bilgi edinebilirsiniz.
  • Kampanyalarımız veya promosyonlarımız hakkında haberdar olabilirsiniz.
  • Hesabınıza giriş yaptığınızda sadece size özel hazırlanmış olan kampanyaları görebilirsiniz.

Evet, üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Üye olmadan verdiğiniz siparişleri “Sipariş sorgulama” bölümünden takip edebilirsiniz. 

E-posta adresiniz ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki ‘’Profilim’’ sekmesinden tüm üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapmanız yeterli olacaktır. Böylece topten.com.tr‘nin sadece üyelerine sağladığı avantajlardan yararlanabileceksiniz;

  • Yeni ürünlerden ilk siz haberdar olun
  • En avantajlı kampanyalarımızdan yararlanın
  • Kişiye özel indirim fırsatından yararlanın

”ÜYE GİRİŞİ/ŞİFRENİZİ Mİ UNUTTUNUZ?” linkine tıkladığınızda, üye olurken kullandığınız e-mail adresinize şifrenizi değiştirebilmeniz için bir link gönderilecektir. Bu linke tıklayarak şifrenizi değiştirebilirsiniz. Ancak güvenliğiniz açısından bu link 30 dakika süre ile geçerli olacaktır. 30 dakika içerisinde şifrenizi değiştiremediyseniz ”ŞİFRENİZİ Mİ UNUTTUNUZ?” linkine tekrar tıklamanız gerekmektedir.

Şifrenizi “HESABIM/ŞİFRE İŞLEMLERİ” sayfasından değiştirebilirsiniz.

İnternet Explorer, Chrome, Mozilla ve Safari tarayıcılarından ulaşabilirsiniz.

02. KARGO VE TESLİMAT

Ürünlerimizi Aras Kargo, PTT Kargo ile teslim ediyoruz. Aynı şekilde iadelerinizi de Aras Kargo, PTT Kargo ile bize ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

Kargo ücreti her bir siparişiniz için ödeme aşamasında geldiğinizde seçmiş olduğunuz kargo firmasına göre hesaplanacaktır.

Kargonuzun ulaşmaması durumunda, ”HESABIM/SİPARİŞ DETAYI” bölümünde bulunan kargo takip linkine tıklayarak kargo takip numaranızı not ediniz ve seçtiğiniz teslimat tipine göre 444 99 99 numaralı Yurtiçi Kargo veya 444 25 52 numaralı Aras Kargo müşteri hizmetlerini, arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

KARGO TAKİP NUMARANIZ SİZE AYRICA KAYIT OLDUĞUNUZ E-POSTA ADRESİNİZE GÖNDERİLMEKTEDİR.

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde, sitemize üye olurken kullanmış olduğunuz mail adresinize kargo takip numaranızı da içeren bir bilgilendirme maili gönderilecektir.

xxxxxxxxxxxx numaralı hattı arayarak veya web sitemizdeki iletişim formumuzu doldurarak müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.

Sipariş esnasında verilen teslimat adresi daha sonra değiştirilememektedir.

Sipariş esnasında verilen alıcı ismi daha sonra değiştirilememektedir.

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra bizim tarafımızdan adres değişikliği yapılamamaktadır. Bu tür durumlarda siparişinizi oluştururken seçmiş olduğunuz teslimat tipine göre 444 99 99 Yurtiçi Kargo veya 444 25 52 Aras Kargo  müşteri hizmetlerini arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.

Resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Tüm siparişleriniz için teslimat işlemlerimizdeki standart teslimat süresi geçerlidir.

Siparişlerinizin size teslim edilemediği durumlarda seçmiş olduğunuz kargo firması tarafından bir not bırakılır. Bu notta belirtilen siparişinizin bırakıldığı kargo şubesiyle iletişime geçebilirsiniz.

 

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

 

03. SİPARİŞLER

Siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır. Siparişinizde değişiklik yapmak isterseniz eğer siparişiniz kargoya verilmediyse eski siparişinizin ödemesi iade edilir. Daha sonra tekrar yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir. Eğer siparişiniz kargoya teslim edildiyse ürünleri tarafımıza değişim talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

Siparişlerinizin durumunu “HESABIM/SİPARİŞ DETAYI” ekranından takip edebilirsiniz.

Siparişlerinizin ödemesini, Kredi Kartı, Banka Kartı, Havale/EFT yöntemi ile gerçekleştirebilirsiniz.

Ödeme adımında ödeme seçeneği olarak Havale/EFT seçeneğini seçmeniz gerekmektedir. ”Ödeme” butonuna bastıktan sonra siparişinizin ödemesini size gönderilecek olan mailde bulunan ilgili banka hesabına 3 iş günü içerisinde yatırmanız durumunda siparişiniz en kısa sürede hazırlanacak ve tarafınıza gönderilecektir. 3 iş günü içerisinde ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilmektedir.

Banka isimleri ve IBAN numaraları:

GARANTİ        TR******

AKBANK         TR******

Ödemenizi gerçekleştirdikten sonra dekontunuzu info@topten.com.tr adresine mail atmanız gerekmektedir.

Siparişiniz, ödemenizin onaylanmasından sonra ortalama 2-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilecektir. Özel gün ve haftalar, resmi tatil dönemlerinde ve olağanüstü durumlarda, ürün teslimatlarında gecikmeler yaşanabilir.

Yurtdışından sipariş henüz verilememektedir.

Sitemizde görmüş olduğunuz tüm fiyatlara KDV dahildir. Aldığınız ürünlerin KDV tutarı %18 olacak şekilde faturada belirtilir.

Nadiren de olsa yaşanabilen böyle durumlarda, siz değerli müşterimizi mağdur etmemek adına para iadenizi en kısa sürede gerçekleştirmekteyiz.

 

Online alışveriş gibi uzaktan gerçekleştirilen satışlarda tüketiciyi koruma amaçlı düzenlenmiş ve tüketicinin siparişini oluşturmadan önce okuyup onaylaması gereken yasal metinlerdir.

 

Siparişinizi oluşturduktan sonra, eğer ürününüz henüz paketlenmediyse, ”Hesabım/Sipariş Detayı”bölümünden ”Siparişi İptal Et” butonuna tıklayarak siparişinizin iptal talebini tarafımıza gönderebilirsiniz. Siparişiniz gün içerisinde iptal edilecektir.

 

28867 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan 1 Ocak 2016 tarihinden itibaren geçerli Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği sıra no 433’e göre e-arşiv fatura sistemine geçmiş durumdayız. Bu nedenle faturanız 1 hafta içerisinde e-mail adresinize gönderilecektir.

 

04. İADE, DEĞİŞİM

  • “Siparişlerim” sayfasından iade etmek istediğiniz siparişinizi seçip, iade et/değiştir butonuna tıklayınız.
  • İade edeceğiniz/değiştireceğiniz ürünü ve bedenini seçip, sonraki sayfada çıkacak iade kodunu not alınız.
  • İade kodu ile birlikte, hazırladığınız paketi kargo firmasına veriniz.
  • “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim”e tıklayın.
  • İade etmek istediğiniz siparişi seçin.
  • “İade et/Değiştir” butonuna tıklayarak talebinizi oluşturun.
  • İade edilecek ürün ve iade nedenini seçin.
  • Ekranda çıkan iade kodunu not alın.
  • Paketi iade kargo koduyla birlikte belirtilen kargo firmasına 7 gün içinde teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo firmasına iade kargo kodunu vermeniz yeterli olacaktır, sizden adres paylaşmanızı beklemeyeceklerdir. 7 gün içerisinde kargoya teslim edilmeyen iade talepleri iptal edilecektir.
  • Anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile ürününüzü ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
  • Paketinizi kargoya verdikten sonra “Hesabım”–> “İadelerim” bölümünden iade paketinizin durumunu takip edebilirsiniz.
  • İadeniz depomuza ulaştığında öncelikle müşteri temsilcileri tarafından incelenecek, şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır.
  • İade prosedürlerine uygun olan ürünlerin iadesi onaylanacak, ürün ücreti 2 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılacaktır.
  • Bu ücretin hesabınıza yansıması banka prosedürleri gereği 7-15 iş gününü bulabilmektedir.
  • Bu 2 günlük süre, topten.com.tr’nin iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlayacaktır.
  • “Hesabım” bölümünden “Siparişlerim”e tıklayın.
  • Değişim yapmak istediğiniz siparişinizi seçin.
  • “İade et/Değiştir” butonuna tıklayarak talebinizi oluşturun.
  • topten.com.tr üzerinden sadece satın almış olduğunuz üründe beden değişikliği yapılabilmektedir, farklı bir ürünle değişim sağlanamamaktadır.
  • Değişim yapmak istediğiniz ürünün değişim nedenini ve bedenini seçin.
  • Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın.
  • Paketi iade kargo koduyla birlikte belirtilen kargo firmasına 7 gün içinde teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo firmasına iade kargo kodunu vermeniz yeterli olacaktır. Sizden adres paylaşmanızı beklemeyeceklerdir. 7 gün içinde kargoya teslim edilmeyen iade talepleri iptal edilecektir.
  • Anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile ürününüzü ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
  • Paketinizi kargoya verdikten sonra “Hesabım” –> “İadelerim” bölümünden iade paketinizin durumuzu takip edebilirsiniz.
  • İadeniz depomuza ulaştığında öncelikle Mavi müşteri temsilcileri tarafından incelenecek, şartlara uygun olup olmadığı araştırılacaktır.
  • Değişim prosedürlerine uygun olan ürünlerin değişimi onaylanacak ve yeni siparişinizi 1-3 iş günü içerisinde hazırlanıp kargoya teslim edilecektir.

E-posta adresiniz ve şifreniz ile giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki ‘’Profilim’’ sekmesinden tüm üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapmanız yeterli olacaktır. Böylece topten.com.tr‘nin sadece üyelerine sağladığı avantajlardan yararlanabileceksiniz;

  • Yeni ürünlerden ilk siz haberdar olun
  • En avantajlı kampanyalarımızdan yararlanın
  • Kişiye özel indirim fırsatından yararlanın
Dövüş sporlarında daima zirvede!

Bizi takip edin!

© Topten 2022 tüm hakları saklıdır. Tasarım enochajans.com